PĀRDOŠANA

PĀRDOŠANA

PADARĪTO DARBU REĢISTRĒŠANA

Laiks, kas pavadīts veicot noteiktu uzdevumu, visbiežāk tiek uzskaitīts grāmatvedības namos, advokātu birojos un citos konsultāciju orientētos biznesos. Laiku uzskaita arī uzņēmumos, kas sniedz tehniskās apkopes darbus (auto servisi, pēcpārdošanas apkopes u.tml.)

Pamatojoties uz stundu skaitu, kas ievadītas DIRECTO, var nekavējoties izrakstīt pakalpojuma rēķinu. Var veidot pieņemšanas nodošanas aktu, bet rēķinu piestādīt vēlāk.

Galvenie punkti pie darbu uzskaites:

  • darbam izvēlas konkrētu veidu, klientu, izmaksu centru utt.
  • plānotie darbi var tikt apskatīti kalendārā
  • ilgstošiem darbiem var izmantot Start/Stop pogu, lai uzskaitītu nostrādāto laiku
  • stundas var tikt uzskaitītas gan tam paredzētā tabulā, gan notikumā (darba uzdevumā), gan kalendārā
  • var norādīt gan faktiski nostrādātās stundas, gan rēķinā piestādāmās stundas un salīdzināt
  • rēķinus klientiem par nostrādātajām stundām var veidot masveidā.. un masveidā arī sūtīt pa epastu
  • nostrādātās stundas tiek izmantotas ne tikai rēķinu piestādīšanai, bet arī kā pamats darba algas aprēķinam. Piemēram, Audita pakalpojums klientam maksā ‘’X’’ EUR stundā, savukārt alga par audita pakalpojumu ir ‘’Y‘’ EUR stundā partnerim, bet ‘’Z’’ EUR stundā – asistentam

KLIENTU PASŪTĪJUMI

KLIENTU PASŪTĪJUMI ir domāti, lai uzskaitītu klientu vēlmes iegādājoties preces/pakalpojumus. Tālāk, no Klientu pasūtījumiem var veidot avansa rēķinus, piegādes, gala rēķinus. Tos izmanto arī noliktavas vadība – ir zināmas preces, kas nav noliktavā un ir pasūtāmas no piegādātājiem.

Iespējas:

  • sūtīt pasūtījuma apstiprinājumu klientam
  • veidot pasūtījumus gan no piedāvājuma, gan radīt jaunus
  • klienta pasūtījumi ir tie dokumenti, kas tiek saņemti no interneta veikala, kad klients veic pasūtījumu
  • atskaiti par nepiegādātajām precēm
  • atskaiti par nepieciešamajām precēm, kas jāpasūta no piegādātāja

NOTIKUMI

NOTIKUMI ir radīti, lai atspoguļotu dažādas aktivitātes. Parasti Notikumus veido plānotajiem darbiem, sapulcēm, atgādinājumiem. Ar tiem mēdz reģistrēt izsaukumus, atbalsta e-pastu/zvanu izpildi u.c.

Dažas Notikumu iezīmes:

  • Notikumiem piemēro dažādus tipus (tikšanās, izsaukums, epasts utt.)
  • katrs Notikums ir kādā konkrētā statusā (jauns, kavēts, paveikts utt.)
  • Notikumuatskaite var tos atspoguļot gan sarakstā, gan kalendāra izskatā
  • pie noteiktu nosacījumu iestāšanās, Notikumastatuss var automātiski mainīties (veikta piegāde, kavēts darbs utt.)
  • pie noteiktu nosacījumu iestāšanās, Notikums var tikt nosūtīts vēlamajai personai kā epasts vai SMS (atgādinājums par termiņa tuvošanos vai tml.)
  • Notikumā var uzskaitīt laiku un materiālus, kas bija nepieciešami veicamajam darbam

MAZUMTIRDZNIECĪBA

Lai arī operācijas ar kases aparātiem, sistēmām, hibrīdiem ir radījusi zināmus izaicinājumus mazumtirdzniecībā, sakarā ar pēdējā laika izmaiņām normatīvos, DIRECTO nodrošina integrāciju ar lielākajiem kases aparātu tirgus spēlētājiem.

DIRECTO nodrošina šādas funkcionalitātes

  • pilnvērtīgai darbībai nepieciešamo datu apmaiņa ar kases aparātu
  • naudas inkasācijas uz Kasi
  • naudas inkasāciju uz Banku
  • nauda uz naudas lādi
  • jaunākās produktu cenas, atlaides, kampaņas (pērc divus, trešais ar atlaidi utt.)
  • dāvanu karšu uzskaite
  • vairāku vienlaicīgu maksājuma veidu izmantošana (nauda, karte, dāvanu karte utt.)

CENU MENEDŽMENTS

DIRECTO piedāvā plašas cenu veidošanas un vadības iespējas. Ir iespēja noteikt īpašas cenas saskaņā ar līgumu vai akcijas laiku.. vai īpašiem piedāvājumiem. Tas ļoti atvieglo piedāvājumu izveidi, kā arī nodrošina, ka cenas pārdošanas dokumentos ir pareizas.

Galvenās iespējas:

  • cenas atkarībā no tirdzniecības vietas
  • cenas atkarībā no klienta veida – piemēram, vairumpircēja cena vai attiecīgā veikalu tīkla cena u.c.
  • cenas var noteikt arī attiecībā uz vienu preci vai preču grupu
  • cenas atkarība no pirkuma daudzuma
  • cenas var tikt noteiktas kā konkrēta cena vai uzcenojums no iepirkuma, vai atlaide no standarta cenas
  • cenas var būt saistošas konkrētam projektam
  • cenām var būt kampaņas (pērc 2, trešajam – atlaide u.c.)
  • cenām var būt laika ierobežojums
  • cenas var mainīt masveidā

INTERNETA VEIKALA SASKARNE

Integrējot Interneta veikalu ar grāmatvedības uzskaiti, atkrīt vajadzība atkārtoti ievadīt tos pašus datus abās programmās, kā arī izslēdz cilvēciskā faktora kļūdas.

DIRECTO saskarnei ir ļoti plašas iespējas un mēs esam veikuši simtiem integrācijas ar interneta veikaliem un dažādām pasūtījumu radīšanas vidēm. DIRECTO saskarnes pluss ir klientam vienmēr pielāgojams API, kā rezultātā esam spējuši integrēt sistēmu, kas vislabāk atbilst Klienta specifiskajai biznesa loģikai un lietu kārtībai. Ar DIRECTO saskarni dati var plūst gan no DIRECTO uz interneta veikalu, gan otrādi.

  • interneta veikalā ir jāatspoguļo preču pieejamība un precīzas cenas
  • preces nodala saskaņā ar noteiktiem parametriem un strukturē kopīgā preču kokā
  • jau zināmajiem pircējiem ir iespēja saņemt papildus labumus (atlaides u.c.) un atjaunot savus datus. Jaunpienācēju dati tiek pievienoti abās sistēmās
  • pirkums interneta veikalā kļūst par pasūtījumu DIRECTO. Tālāk jau noliktavas darbinieki pasūtījumu sakomplektē un veic piegādi Saskarne tiek veidota ar XML integrācijas palīdzību. Šim pakalpojumam ir vienreizēja ieviešanas maksa.

CRM

CRM jeb klientu attiecību vadība, sevī iekļauj dažādas aktivitātes un dažādas funkcijas – atkarībā no biznesa vai struktūrvienības specifikas. Pārsvarā gadījumu CRM tiek uzskatīts kā rīks, lai saprastu klienta vajadzības un palīdzētu pārdošanas procesam.

CRM Directo:

  • neierobežota klientu datubāze ar iespēju veidot specifiskas klientu pazīmes
  • kontaktpersonu datubāze
  • klientu klasifikācija ar tiem raksturīgām pazīmēm
  • tikšanās kalendārs un notikumu saraksti
  • atskaites par klientiem: sākot no pirmā kontakta līdz pat maksājumu ieradumu analīzei
  • detalizēts pārskats par Klientu piedāvājumiem rēķiniem
  • pārdošanas budžets pārdevējiem, klientiem, produktiem
  • iespēja salīdzināt budžetus ar faktiskajiem rezultātiem
  • ienesīgums no klienta
  • atgādinājumi
  • padziļināta pārdošanas atskaite par klientiem, precēm, pārdevējiem u.c.
  • pārdošanas atskaites piedāvā klikšķinot iedziļināties līdz datu avotiem, pluss, apskatīt datus grafiski

RĒĶINI

Rēķini klientiem no DIRECTO var tikt sūtīti epastā pdf fromā vai xml fromā (e-invoice formāts) Atkarībā no uzņēmējdarbības specifikas, rēķinus DIRECTO var sagatavot dažādos veidos.

Galvenie no veidiem:

  • rēķini, kas veidoti pamatojoties uz piegādātajām precēm
  • regulāros rēķinus var radīt masveidā
  • rēķini par uzskaitītajiem/paveiktajiem darbiem periodā
  • apvienotie rēķini, piemēram, no vairākām piegādēm
  • avansa rēķini
  • skaidras naudas/karšu rēķini jeb čeki kases aparātiem DIRECTO rēķinu izrakstīšanas iespējas ir ļogi plašas, rēķinu formas tiek piemērotas klienta vajadzībām  

ATSKAITES

Pārdošanas apjomu visaptveroši un daudzpusīgi pārskati ir ļoti nepieciešami katram uzņēmumam. DIRECTO piedāvā plašu pārdošanas atskaišu spektru. Katru pārdošanas atskaiti ir iespējams apskatīt no dažādiem skatpunktiem (daudzumi, apgrozījums, peļņa u.c.), kā arī iespējams sadalīt šos datus pa periodiem un attēlot grafiski.

Pārdošanas atskaites īsumā:

  • pārdošanas statistika pa klientiem, artikuliem, artikulu grupām
  • statistikas dati par pārdošanas vietām
  • pārdevēju rezultāti
  • piedāvājumi, klientu pasūtījumi, rēķini
  • piedāvājumu, klientu pasūtījumu un rēķinu statuss
  • klientiem neizrakstītie rēķini > rēķinu apmaksas kontrole